Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Rozdział 21
Licznik
143650

księga

zobacz
dodaj


linki

http://tokio-lebdiesekunde.blog.onet.pl
Mój blogas
Fajne opko ;-)
Super opko Madziory ;-)
Blogas Kaśki fajny;-)
fajny blogas o th
drugi fajny blogas o th
Fajne:>
Fajnuche opko Karolci ;-)
Th Rulez!!!!!
Blog Patii o th ;-)
Blog Kaczusi o TH
Mój trzeci blogas
Mój czwarty blogas^^
Erotyczne opko o th no porostu zarąbiste hehe
Fajny blogas o th ;-)
Opko o th;))
Blog Marli
Blog Czesi z fajnym opkiem



archiwum

2006
Październik
Wrzesień
Sierpień
Lipiec
Czerwiec



o mnie

Siemka mam na imię Karolina ,i mam ** lat ,cóz tu powiedzieć tak jak każda normalna nastolatka interesuje się muzyką,filmami też sportemi grafiti;-) .Lubie słuchąc tokio hotel a wg.mnie napjprzystojniejszy jest Tom niom to chyba tyle o mnie :*||Dodaj mnie do ulubionych;-)



ulubieni




















































buttons







layout

Layout by Charl from f-c lays Only for tokio-lebdiesekunde Don`t copy Jaki styl randki wolicie? Wspólna kolacja z Billem przy świecach w jego pokoju Upojna noc z Tomem Pójść z Georgiem na pizze Pójść do kina z Gustavem
Link do wklejenia na bloga: Opis linku
Najlepsze opowiadania o Tokio Hotel
>Tokio Hotel Toplista




layout

Layout by Charl from f-c lays Only for tokio-lebdiesekunde Don`t copy

my story:

Rozdział 21

Hej wam macie nowy rozdziałek :) następny ukaże się w piątek no chyba że przekroczycie limit (czyli 80) komentarzy no to zamieszcze w czwartek ;) pozdro dla Was

Serce waliło mi coraz mocniej , było mi gorąco od palących się pochodni.Nie dosierało do mnie że właśie zabiłam znajomego , że jego ciało leży koło mnie.Nie , nie to było ważne....
- Tom czy ty wiedziałeś od dawna że jesteś....
- Że jestem synem Szatana , od nie dawna.Pamiętasz Lilka nasze spotkanie na wzgórzu? Byłem świadkiem dziwnych zjawisk, widziałem jak piorun wali w Ciebie , wiedziałem że tym czymś musi ierować jakaś wielka moc.wtedy znalazłam się w dziwnym mijescu.Tam był mój prawdziwi ojciec opowiedział mi o wszystkim , byłem w szoku ale i podekscytwany....
Nie słyszałam nic wiecej , poczułam straszny ból , byłam wycieńczona ,nie pamiętam co było dalej.
Gdy otowrzyłam oczy znajdowałam się w hotelu tylko nie w moim pokoju.CHciałam wstać ale nie dałam rady byłam słaba.Nagle ktoś otowrzył drzwi , weszła kobieta
- Panicz przyjdzie zaraz - powiedziała tylko tyle po czym wyszła.
Jaki Panicz o co chodzi? Nie mogłam sobie przypomnieć co się stało wczoraj.
Otowrzyły się drzwi i wszedł Tom.Nie mówił nic tylko wpatrywał się we mnie.Uśmiechnął się ale jego uśmiech nie był taki jak kiedys jego oczy były chłodne.
- Tttooommmmm dlaczego tak dziwnie na mnie patrzysz?- pytam
- Dziwnie to znaczy jak - pyta Tom siadając koło mnie na łóźku.
- No tak inaczej .... - mówie
- Wydaje Ci się - odpowiada Tom
Popatrzyłam głeboko w jego oczy i przypomniało mi się wszystko.Zaczełam sie trząść z przerażenia Tom to zauważył.
- Nie bój się nic Ci nie zrobie - mówi
- Nie, jesteś jego synem zostaw mnie - chciałam wyjść ale moje cialo odmowilo posłuszeństwa wróciła się spowrotem do łóżka.Tom się nade mną nachylił.
- Posłuchaj , jestem synem szatan dla mnie to też był szok ale wiedziałem że jezeli jestem tym kim jestem to musze miec jakąs misje do spelnienia.Musze zdobyć jak najwyższą władze i doprowadzić ludzi do samozagłady taka jest wola mojego ojca i mam zamiar ją wypełnić.Wypełnie ją razem z Tobą.
- A Bill?
- Tak Bill jest tym samym co ja.Jednak on nie psiada mocy mojego ojca podał się bardzoeij na matke.Matke phi skrzydlate cholerstwo .Jest klucznikiem to wrót piekieł a zarazem moim doradcą.Ale to ja jestem potężniejszy.
- No a ja ?
Ty ....ty kochanie jesteś moją drugą mocą.Mocą która będzie mnie mobilizowała i dostarczała sił.Bez Ciebie trace nad sobą panowanie co może się zle skończyc.Dlatego ty musisz być ze mną.
- A kochasz mnie jeszcze?
A co Syn Szatana już nie może kochać.Jesteś wybrańczynią .MUsze cię kochać.
- Jaką wybrańczynią?
- Zostałaś wybrana do spłodzenia antychrysta.Mojego pomocnika.
- Ja , urodzić antychrysta.Porąbało was to jakiś koszmar .
- To twoje nowe życie, przyzwyczzaja się będziesz żyła w dostatku niczego ci nie zabrakanie.Wypełnie każde twoje życzenie a ty wzamian musisz mnie kochać i i słuchać mnie.Bo do tego zostałaś stworzona.Miałaś zginąć ale ja cie uratowałem.
- To kim my teraz bęziemy?
- Dalej będziemy robić to co żeśmy robili.Zespół TH coraz wiecej posiada sławy.Bedzie pchał wyżej.A ja będe powoli wypełniał to co mi nakazał ojciec.A ty będziesz cał czas ze mną.Czas już na mnie.Musze iść.
Odpoczywaj Skarbie bo jesteś słaba .
Wyszedł ,leżałam na łóżku.Cieakwe co mnie spotka jeszcze.Musze uciec to jedyne wyjście.



Kara 12 10 06 / 19:09:16 [Powrót] Komentuj



To opowiadanie jest zarabiste ma nadzieje ze szybko napiszesz kolejna notke bo nie moge die juz doczekac. Twoje opo jest THE BEST!
Vaiola 8 12 06 / 16:09:23
| brak www IP: 83.14.25.194

tokio hotel do dupyyyyyyyyyyy cioty malowane szmateksy itp.ale vanilla ninja goraaaaa to jets najleepszy zespol na swiecie i doda tez a do th szkoda slow
katrin 25 10 06 / 19:08:14
| brak www IP: 83.19.203.242

Tokio Hotel są najlepsi
Łuki 25 10 06 / 11:11:50
| brak www IP: 83.21.42.115

Hej... Jeju jakie to dziwne tom synem szatana haha dobra nie bede się śmiać miało być poważnie aledobra... ciekawe co będzie dalej... papa
Becky 19 10 06 / 18:09:57
| brak www IP: 83.11.26.99

Hej... Jeju jakie to dziwne tom synem szatana haha dobra nie bede się śmiać miało być poważnie aledobra... ciekawe co będzie dalej... papa
Becky 19 10 06 / 18:09:57
| brak www IP: 83.11.26.99

NIE MOGE SIE DOSłOWNIE I W PRZENOśCI DOCZEKAC NA TWOJ NEXT ROZDZIAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)::)):) ZARąBIśCIE PISZESZxD
SHe:*:* 19 10 06 / 18:02:58
| brak www IP: 81.190.218.41

twoje opowiadanka są zajebiste!! bardzo lubie je czytać. Ostatne rozdziały zrobiły się bardzo bajkowe ale mam nadzieje że Tom i Kara będą szczęśliwi bez tego całego szatana . Jak masz gg to napisz do mnie, mam kilka pytanek moje gg to: 7542466. napisz prosze!!!!!!
czarna 19 10 06 / 16:44:20
| brak www IP: 83.26.252.161

czytam twojego bloga od (chyba) 9 rozdzialu zajebiscie mi sie on podoba. jeszcze nigdy nie kometowalam u Ciebie. pisz dalej bo zajebiscie Ci to wychodzi. ale mam nadzieje ze w dalszych czesciach sprawisz abyy tom byl szczesliwy z kara ;) pozdro kika
kika 19 10 06 / 11:02:50
| brak www IP: 83.8.93.214

Nowa nocia u mnie , zapraszam
Klaudyna(solaris) 18 10 06 / 20:42:13
| brak www IP: 213.238.93.127

Niom-chyba za 109 komentów-się należy nootkka szybciej!!!!!P L I S S !!!
Malwina)Lara 18 10 06 / 19:42:38
| brak www IP: 83.27.4.247


Podstrona: *1* / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12